Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-19, 19:32   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

V75 Bergsåker 25 aug (multijackpot)


Då kommer omgången alla väntat på. Nu ska miljonerna som konfiskerats i flera månader. Det är ingen jättejackpot ändå. Drygt 24 mkr är ju mindre än vad som delades ut extra igår. Nu är det ju chanser kvar för atg att samla in nya miljoner under de tre extra V75or som körs onsd-fred men blir nog bara på onsdag omsättningen blir anständig. Så sammanfattningsvis ska man nog inte hetsa upp sig alltför mycket över summer burst jackpoten.

Det ser väl sådär ut spelmässigt. Kommenterar inte avd 2 och 7 då det ska oerhört mycket till för att Månprinsen ska torska SM över 2640. Barfota runt om ffg senast. Readly Express ännu mer klar i Sundsvall open trot utan Propulsion till start.

Avd 1

Första känslan spets och slut på Smokey Herman. Dock låg klass så man får hålla öronen öppna i veckan ang utrustningsändringar.

Avd 3

Mycket Robert Bergh här. Mellby Drake fick läget och vann enkelt senast , men det var sannerligen inget lopp som höll någon högre klass. Från bättte spår hade väl Handsome Brad varit ett spikalternativ om optimal utrustning. MT Joinville spår 9. Också het så klart.

Avd 4

Detta ser roligt ut. Visa As strålande i dam SM . Dear Friend imponerat i två raka men kusken ? Bula Bula Am ruggigt bra när den presterar på topp.inte gjort det på slutet. Viktigt med barfota. Millie M nu med Sandra E. Ändå kuskplus mot Brage men inte mot Uffe. Inte räknat på tilläggshästarna. Spontant för bra hästar 20 m före men man vet aldrig hur lärlingsloppen körs.

Avd 5

Walkie Talkie fick man betalt på sist första barfota. Är väl tuffare nu. O Man Flax en annan som lyft sig enormt bsrfota. Pinewood man såg väldigt fin ut i Norrlandsdebuten.torskade bara mot en kanon.

Avd 6

Detta ser kul ut. Härlig duell senast mellan Tesio och Alfas Dimitri men nu är det fler bra hästar med. Uppohoppa favorit? Coal Trader galopp sist med första bike på länge. Bike igen? Dreamboy As och Knifetown Winner fina lägen.


Sammanfattningsvis en trevlig omgång men det gäller att det kommer några rejäla smällar för utdelning om allas spikar Månprinsen och Readly Express vinner och mer troliga vinnare än dom ser man sällan på V75.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+10), asgaya3141 (+3), michael (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 19:45   #2
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Jag har väntat på mötet mellan Månprinsen o Pydin o jag har iaf förhoppningar att det blir en match o att Pydin plockar ner månprinsen från kungatronen Yieepie
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 19:50   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 199
Sharp$: 57246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Jag har väntat på mötet mellan Månprinsen o Pydin o jag har iaf förhoppningar att det blir en match o att Pydin plockar ner månprinsen från kungatronen Yieepie
Dom möttes väl i Östersund den 25 juli. Då vann Månprinsen lätt över 2140m.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 19:56   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dom möttes väl i Östersund den 25 juli. Då vann Månprinsen lätt över 2140m.
Ja de var just de loppet som sade mig att Pydin kommer vinna nästa gång
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 22:38   #5
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Jag har väntat på mötet mellan Månprinsen o Pydin o jag har iaf förhoppningar att det blir en match o att Pydin plockar ner månprinsen från kungatronen Yieepie
2016 vann Odin detta loppet trots en galopp. Underskatta aldrig Gunnars Melanders oförmåga att styra häst.

V75 pallar sällan två >70% med bibehållen hyfsad utdelning och med tanke på att Readly Express inte kan förlora mot dessa löss är det givet att gardera Månprinsen så länge inte både Pydin och Odin blir strukna.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 07:15   #6
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Månprinsen, Express å Tesio kommer säkert förlora, ska garderas långsökt av alla så kallade experter å betaltjänster som hittat sina skitdrag emot.. Blir flerbong el avstå
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-22, 22:48   #7
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 101
Standard

Vill man gardera månprinsen ska nog inte hulte magnus underskattas. I sitt livs form och älskar 2640. Senast stod han tillägg på Pydin och gick bra igen, femma med galopp i sm förra året. Säger inte att han vinner, men vill man gardera tycker jag han är andrahäst tillsammans med Pydin. Och kan man få ett bra fast platsodds kan det vara värt att prova en liten slant på.

Kommer säkerligen spika laskari i första och kommer garanterat inte spricka på moni viking och alfas dimitri.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+3)
travanalys är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 09:04   #8
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Alltså jag tycker månprinsen ska vara större favorit än Readly. Ser bara + för prinsen och flera - för readly. Vinner hur det än blir kört känns det som och den här gången så bör han faktiskt ha den respekten med sig att han för en gångs skull kan få glida till spets.

Readly varnar man måste kanske gå med skor, spår 8 och givetvis är det ändå en superchans att den också vinner. Men är man, som jag, inne på att någon av dessa måste garderas så kommer det för mig att falla på readly.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 09:15   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Jag har väntat på mötet mellan Månprinsen o Pydin o jag har iaf förhoppningar att det blir en match o att Pydin plockar ner månprinsen från kungatronen Yieepie
Det är nog för tidigt. Månprinsen var ju strålande sist och vi får se om han drar skorna igen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 10:32   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3954
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Alltså jag tycker månprinsen ska vara större favorit än Readly. Ser bara + för prinsen och flera - för readly. Vinner hur det än blir kört känns det som och den här gången så bör han faktiskt ha den respekten med sig att han för en gångs skull kan få glida till spets.

Readly varnar man måste kanske gå med skor, spår 8 och givetvis är det ändå en superchans att den också vinner. Men är man, som jag, inne på att någon av dessa måste garderas så kommer det för mig att falla på readly.
Tycker Readly alltid kommer lättvindigt till spets. Skulle vilja se den göra ett stenhårt lopp i dödens och hålla undan för smygkörda, men kuskarna innanför fegar väl ur som vanligt och Readly får varva på 1.30...sen hyllar experterna obegränsat om hur bra hästen var igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5)
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 10:52   #11
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Jag tycker det känns som ett stort kusk minus när jorma kör readly, han är ju helt under isen , kan inte vinna på v75.. nej det blir nog gardering i avd 7 på lördag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+3)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 10:53   #12
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 42
Sharp$: 673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Tycker Readly alltid kommer lättvindigt till spets. Skulle vilja se den göra ett stenhårt lopp i dödens och hålla undan för smygkörda, men kuskarna innanför fegar väl ur som vanligt och Readly får varva på 1.30...sen hyllar experterna obegränsat om hur bra hästen var igen.
Som i Prix d’Amerique menar du?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+22)
tosjodin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 10:56   #13
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Blev ju svarad av volstead i östersund men det sa väl inte så mycket + att det var bf då. Ser gärna att Björn kör i ledningen med Dreammoko!
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 11:22   #14
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Jorma vinner inte på V75 om han inte kör hästar som är fullständigt överlägset sitt motstånd. Readly bör vara så överlägsen att tom Kontio kan vinna, men blir nog bara utgång med tanke på kusken.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 22:31   #15
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Grattis ATG, ser ju ut som femmorna kommer frysa inne.

Blir storjackot till nästa vecka med om Månprinsen & Readly Express vinner.

Fina hästar men inte så roliga spelobjekt.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td